آخرین اخبار
کد مطلب: 73226
انتقاد شديد آيت‌الله علم الهدي از"کلاه پهلوي"
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1306

به گزارش سلام لردگان به نقل از عصر ايران  ، عضو مجلس خبرگان رهبري ضمن انتقاد شديد از سريال کلاه پهلوي، و اينکه هنر هفتم بدحجابي را ترويج مي‌دهد، با اشاره به تصويب قانون عفاف و حجاب در سال ?? گفت: برخي مسئولان تا به امروز هيچ اقدام خاصي براي اجراي اين قانون نکرده‌اند.

آيت الله سيداحمد علم الهدي ظهر امروز در آغاز جشنواره بين‌المللي امام رضا (ع) که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اينکه دشمن در پشت خاکريزهاي خود پنهان شده و در حال سرکوب جامعه اسلامي است و بايد اين واقعيت را بپذيريم، اظهار کرد: اگر نتوانيم جامعه خود را بر اساس بنيان‌هاي دفاعي و اعتقادي پرورش دهيم، دشمن قطعا پيروز خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه امروز در جبهه فرهنگي تهاجم دشمن فوق‌العاده خطرناک است، خاطرنشان کرد: وجود مقدس حضرت معصومه (س) به عنوان يک نسخه دفاعي بايد مورد توجه باشد و اين اصل فرهنگ سازي و بنيان گذاري شود.

علم الهدي وجود شخصيت حضرت معصومه (س) را الگوي عفت و حجاب زنان دانست و اضافه کرد: اگر قرار است شخصيت کريمه اهل بيت (ع) در فرهنگ سازي دهه کرامت مطرح باشد ظهور زنان بي‌حجاب با قيافه‌هاي نامناسب، بي‌احترامي به شخصيت حضرت معصومه (س) و مقابله با الگوي فرهنگي جامعه اسلامي است.

وي با طرح اين سئوال مبني بر اينکه آيا با وجود اين منظره‌هاي فجيعي که در مسئله بدحجابي ظهور دارد ما مي‌توانيم در قالب جشنواره‌ها فرهنگ سازي کنيم، خاطرنشان کرد: يکي از بهترين‌ راه‌هاي مبارزه با ناهنجاري‌ها فعاليت در برنامه‌هاي هنري، امکانات علمي و انديشه‌اي است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با ابراز تأسف و انتقاد شديد از اينکه امروز در جامعه ما هنر هفتم عقايد خلاف اسلامي را ترويج مي‌دهد، اظهار کرد: متأسفانه هر دستي که در هنر هفتم فعاليت دارد به جاي ترويج حجاب که نماد حضرت معصومه (س) است، ضربه بر پيکره حجاب جامعه مي‌زند.

علم الهدي با انتقاد شديد از پخش سريال کلاه پهلوي اظهار کرد: آيا براي تبيين مسائل دوره رضاخان بايد بي‌عفتي و بي‌حجابي را ترويج دهيد؟

وي با اشاره به تصويب قانون عفاف و حجاب در سال ?? تصريح کرد: متأسفانه برخي مسئولان پس از تصويب شش ساله اين قانون تا به امروز هيچ اقدام خاصي براي اجرا نکرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه مسئله بد حجابي و بي‌حجابي يکي از آسيب‌هاي مهم جامعه شده است، خاطرنشان کرد: در گذشته دلسوزان هشدار داده بودند اين بدحجابي روزي به بي‌حجابي خواهد رسيد، که متأسفانه امروز شاهد عملي شدن آن هستيم.

علم‌الهدي با اشاره به اينکه متأسفانه برخي دستگاه‌ها و ارگان‌ها اين بدحجابي را رسمي مي‌کنند، تصريح کرد: متأسفانه نيروهاي فرهنگي و دستگاه‌هاي تبليغي به جاي آنکه مقابل بدحجابي ايستادگي کنند، طنز و خنده سازي و سرگرم سازي را ترويج مي‌دهند.

وي با تاکيد بر اينکه فرهنگ سازي حجاب در جريانات هنر اصلا وجود ندارد، اضافه کرد: اين بي‌عفتي در حال توسعه است

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس